PŘI OBJEDNÁVCE

 

NAD 600,- DOPRAVA

 

ZDARMA!

 

  

Díky platební bráně ComGate podporujeme velké množství platebních metod. Více o konkrétních metodách se dozvíte zde.

 

Slevu lze uplatnit vepsáním prvních 6 číslic karty zařazené do programu do pole „Slevový kupón“ v nákupním košíku.

 

Na našem eshopu můžete uplatnit slevu na sphere card na nezlevněnou obuv. Sleva platí i v kamenných prodejnách.

Pokud budete chtít slevu uplatnit, je třeba napsat do poznámky k objednávce 13ti místné číslo karty pro ověření platnosti.

Sleva je 5% na standartní kartu a 10% na VIP.

 

 

V nabídce obuv oceněná značkou kvality!

 

Obuv prodáváme souběžně s kamennými prodejnami, může se tedy stát, že Vámi vybraná velikost nebo zboží již bude vyprodané. Pokud se tak stane, částku Vám vrátíme zpět nebo Vám nabídneme adekvátní náhradu.

Podporuje mojeID

NOVINKY

arr3NOVÁ ADRESA - PRODEJNA PÍSEKVážení zákazníci, dne 23.2.2018 bude uzavřena prodejna Písek na adrese: Velké náměstí 27/19.  Od...

KONTAKTY

V+J OBUV, s. r. o.
Třeboňská 235,
373 73 Štěpánovice
tel: +420 603 510 189
vjobuv(a)vjobuv.cz
e-mail: moserova@vjobuv.cz
tel. kancelář: 387 984 069

Zákaznický servis

ZÁKAZNICKÝ SERVIS

Výměna obuvi

Pokud Vám nebude vybraná velikost sedět, je možné obuv vyměnit za vhodnou velikost, popř. i za jiný druh obuvi.

Kontaktujte nás na e-mailu: moserova@vjobuv.cz a domluvíme se. Výměnu lze provézt i osobně na jakékoliv prodejně ze "Seznamu prodejen".

Postup:

  1. nevhodnou velikost zašlete na adresu, kterou si předem domluvíme (poštovné je na Vaše náklady)
  2. jakmile obuv obdržíme, odesíláme novou velikost nebo jiný artikl

 

Reklamace

Na každou obuv se vztahuje záruka 2 roky. Při koupi obuvi na prodejně, reklamujte obuv na prodejně. Při koupi obuvi na e-shopu je postup následující - obuv pošlete na adresu:

V+J OBUV, s. r. o., Třeboňská 235, 373 73 Štěpánovice

Přiložte doklad o koupi (fakturu) a průvodní dopis s popsanou vadou. Lhůta na vyřízení reklamace je 30 dnů.

 

Vrácení zboží

Zboží zakoupené v našem internetovém obchodu můžete do 14-ti dnů vrátit bez udání důvodu. Poštovné proplácíme pouze zákazníkům, kteří jej platili při dodání zboží.

 

Doprava a platba

ZASÍLÁME PO CELÉ ČR I NA SLOVENSKO

Způsob platby:

  1. převodem na účet
  2. dobírka - zasíláme službou Geis Parcel CZ s. r. o. (od 1. 1. 2018.) (za dobírku neúčtujeme poplatek navíc)
  3. hotově na jakékoliv prodejně v "Seznamu prodejen"
  4. online bankovním převodem - platební brána ComGate podporuje tyto platební metody

Platba kartou:

VISA - platební brána comgateMasterCard  - platební brána comgateMaestro 

 
 
Online bankovní převod:
  
Česká Spořitelna - platební brána ComGate      ČSOB - platební brána ComGate      era  - platební brána ComGate     FIO BANKA  - platební brána ComGate      RAIFFEISEN BANK  - platební brána ComGate      KOMERČNÍ BANKA - platební brána ComGate 
 
 MONETA  - platební brána ComGate UNICREDIT BANK  - platební brána ComGate  

 

Doprava:

Doprava ČR: Zasíláme přepravní službou Geis, s časem doručení většinou do 3 dnů. Poštovné a balné je 99,-. Při objednávce nad 600,- je poštovné zdarma!

Doprava SR: Zasíláme přepravní službou Geis, s časem doručení cca do týdne. Poštovné a balné je 150,-. Na dobírku posíláme v eurech.